äventyr runt nordmaling typ de<3

har varit borta frå nu när jag kom hem,
ryckte i från dator och loggade in på min söta blogg!! Jag har varit och kollade på ett hus i Lögdeå i nordmaling med det var inget för hos, för det var mycket jobb med huset och att det låg långt bort.
Jag har hanlat en present till min kompis

<3 elin <3


och ett love sak som man ska hänga upp på vägen ( jätte snygg ) och så klart lite godis
men när vi for hem så åkte vi förbi pizzerian i hörnefors..!

Det var typ det vi gjorde i dag <3

Kommentarer
Postat av: Birgitta/Mormor

Låter som om ni har haft en ganska lugn dag eller... Oj vad skönt att huset inte passade, för det har ju blivit så längt från Mariedal. Fortsätt att ha en skön dag kanske ni far o badar eller ???

2010-07-06 @ 07:19:20



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback


RSS 2.0